Vraag

Vaste lijn werkt niet

  • 19 December 2019
  • 2 reacties
  • 384 Bekeken

Wij zijn sinds begin dit jaar klant bij Proximus (nieuwbouw). Wij hebben een Tuttimus-pack, waarin ook een vaste lijn zit. Nu hebben we nog maar net een telefoontoestel gekocht voor de vaste lijn, maar merk ik dat deze niet werkt.

Deze is op dezelfde wijze geïnstalleerd als bij mijn ouders, via de uitgang op de modem (Telenet). Ik lees echter hier op het forum dat dit bij Proximus niet zou gaan. Hoe is dit op te lossen, want een andere aansluiting hebben wij niet. 


2 reacties

Als je nog een klassieke lijn hebt moet je de telefoon aansluiten met een rj11 stekker op de NTP2007/TF2007 VDSL splitter en  niet op je modem. Op de NTP2007 zit bovenop de vdsl splitter TF2007 waar je modem op aangesloten is. maar je NTP2007 heet twee RJ11 uitgangen voor je telefoon 

 

Als je echter met voip wilt werken kan het zijn dat Prox eerst het nodige moet doen...

Bedankt voor de informatie. 

Reageer