Sinds een maand of mss wel langer probeer ik via proximus een doorschakeling op mijn vast te lijn te krijgen naar mijn gsm . Telkens wanneer men de doorschakeling erop zet klinkt er een bezettoon. Haalt men die eraf werkt de vaste lijn weer normaal. Ik heb hiervoor al verschillende techniekers aan de telefoon gekregen maar geen 1 van hen lijkt het serieus te nemen. Er is 1 technieker die is langsgekomen en die verklaarde dat het aan een optie ONE CALL lag. Ik moest dus terug contact opnemen met de commerciele dienst. Zoals jullie allemaal wel ervaren hebben bellen ze jou niet terug binnen de 24h , ook niet binnen de 48 h nooit eigenlijk dus haal die domme reclame van jullie website. Die chat werkt ook blijkbaar niet want de mensen die antwoorden doen toch niets met de informatie , via telefoon lachen ze je uit of ze testen de lijn val je weg en heb je net 30min voor niets aan de lijn geweest want terugbellen doen ze niet. Ik zou dus graag zoals ik jullie al via telefoon , via chat, via e-mail heb verteld iemand hebben die dringend dit probleem oplossen want mijn klanten kunnen mij niet bereiken !!!!!!
Of misschien is er 1 van de lezers die ook dit probleem heeft gehad en kan mij raad geven ?
Bedankt
Zeer Boze Klant 615420836