Beantwoord

Upload snelheid verdubbeld?



Toon eerste bericht

31 reacties

Normaal gezien zou de snelheid ongeveer 13 Mbps moeten zakken voor twee HD TV streams die je binnentrekt langs de twee decoders.
Badge
Yeps bij Tuttimus zit ik aan +- 15 Mbps upload. Al bij al is dat een heel hoge snelheid. Ik zou liever de download snelheid eens zien verhogen, want 90 Mbps is redelijk traag. En als er 2 TV's spelen zakt die snelheid al met 15 a 20 Mbps.
heb net het zelfde voor soms als ik de bbox reboot een hoge upload en dan val ik spijtig genoeg een tijd later terug op de upload cap (6 Mbps) die aan mijn comfort pack gekoppeld is.
Jij hebt toch nog meer met een maxi pack blijkbaar, dus ik mag nog meer klagen 😉
Badge
Dit noem ik geen bug, maar een verbetering. Mocht gerust zo blijven. Maar spijtig genoeg moet ik het alweer met de helft minder doen. đŸ€“
Reputatie 7
Badge +4
Inderdaad zoals Martin al aangaf een bug, die bij een nieuwe PPP-sessie (reboot modem zou al voldoende moeten zijn) wordt "verholpen".
Niet te vlug victorie roepen dit schijnt een bug te zijn in hun systeem, dus hopelijk voor u wordt de bug niet te vlug opgelost â˜ș

Reageer