Nieuwe topic aangemaakt om andere gelijkaardige topic niet te bezoedelen.
Een voorwoord:
Eind oktober kreeg ik een mail dat mijn decoder in de loop van November zou worden vervangen.
============================================================================
Goed nieuws! In de komende weken ontvang je - helemaal gratis - een nieuwe, krachtigere decoder waarmee je tv-ervaring nog toffer wordt: een verbeterde look, nog sneller en intuïtiever navigeren, ...
Met je oude decoder (zie foto boven), serienummer F45FD….enz…., zou je op korte termijn immers niet meer van een optimale tv-ervaring kunnen genieten
enz………………..
============================================================================
Nu, vandaag half december maakt mijn nieuwe decoder zijn verschijning….. :)
Ik heb hier dus echter een paar vragen bij.
- Ik heb een abonnement met één decoder inbegrepen + nog een supplémentaire decoder; dus twee in totaal.
- Ik ben dus in het bezit van 2 decoders versie 4.
- De nieuwe ontvangen is EEN decoder versie 5.
In de installatiebeschrijving lees ik dat ik eerst de bestaande decoder moet déactiveren alvorens de nieuwe te installeren.
Nu, mijn vragen:
- bij déactivatie, worden dan de 2 decoders gedeactiveerd of is er de mogelijkheid om maar één te déactiveren ? Ik vindt hieromtrent nergens een antwoord op.
- 2 decoders déactiveren om er daarna maar één terug te kunnen activeren is geen optie, daar ik betaal voor 2 decoders, die ook beide gebruikt worden.
- Wordt er mij op een later tijdstip nog een andere decoder toegestuurd ter vervanging van de 2de decoder of moet ik dat zelf beginnen aanvragen ?
Hopelijk kan één van jullie mij hier een deftig antwoord op geven .