Beantwoord

TV replay, kan maar 2 dagen terug keren....

  • 4 July 2018
  • 9 reacties
  • 619 Bekeken

normaal kan je toch 72u terug..? is er iets mis bij Proximus?
mvg
G
icon

Beste antwoord door Orion 4 July 2018, 22:40

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Bij mij is dit maar 36 uur. Of je hebt het betalend dan is het langer.
ah ok....36u maar...en als je betaalt voor replay+ , hoeveel dagen is het dan aub? volgens proximus site is dat ook maar 36u...
Tv Replay is tot 36 uur teruggaan in de tv gids, TV Replay + ook, maar dan kan je vooruitspoelen in het gekozen programma.
ok thx....pfff en zeggen dat ze bij telenet 1 week terugkijken hebben (wel 10 euro/maand), dat zouden ze bij proximus toch ook kunnen als ze willen....
Het enigste verschil is inderdaad dat het spoelen alleen mogelijk is bij de betalende versie en de vraag om deze terugspoelperiode te verlengen werd hier al herhaaldelijk op het forum voorgesteld, maar Proximus wilt blijkbaar niet toehappen 😉
Denk dat ik ga overschakelen naar Telenet
Reputatie 5
Badge +2
Volgens mij is replay toch een beetje achterhaald, je moet ervoor betalen als je wilt doorspoelen en je kijkt op vrtnu en de andere posten waar je uitzendingen kan herkijken kun je op je computer wel verzetten en dus een stuk verspringen en dit alles zonder bijbetalen enkel inloggen
persoonlijk gebruik ik zo weinig mogelijk replay en bijna altijd opnames als ik niet in real time kan kijken (waar je kan doorspoelen), als ik een opname vergeten ben te programmeren dan gebruik ik bv replay.
Alleen weet ik niet waar het verloren geld van reclame dan zal gerecupereerd worden als je alles zou kunnen doorspoelen (= geen reclame meer beken wordt op die manier)
Reputatie 7
Badge +3
Meer informatie over de functie van TV replay vind je hier

Geert

Reageer