Dag, ik zie in mijn bibliotheek mijn apps staan. Ga ik daar heen staat er, even geduld. Na een 20 minuten nog steeds hetzelfde. Is dat normaal? Ik heb ook extra tv bundels enz. Of heeft dat er niets mee te maken.
groeten marcel
Bladzijde 1 / 1
heb je de decoder al eens heropgestart of indien het nog niet lukt, gereset:
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
bij een reset ben je niet alles kwijt maar als je afstandsbediening ingesteld hebt om in RF te werken in plaats van infra rood (wat de standaard optie is) dan moet je die via de menu van je decoder terug als RF instellen.
Bedankt, zal het straks eens proberen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.