Skip to main content
Beantwoord

Tv app sluit meteen af op iPhone & Ipad


Beste,

Elke keer ik mijn proximus tv app op iPhone of op de iPad wil openen sluit deze meteen weer af.

App verwijderen en terug opzetten werkt niet.
Via de site vind ik het niet om de opnames te bekijken

Groetjes

Beste antwoord door Charlotte.D

Romain, kan je dit nu even opnieuw proberen aub?
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

7 reacties

Martin
  • 33373 reacties
  • 7 juni 2019
Ter info: pas maandag komen er terug medewerkers van Proximus langs op het forum om je hierbij verder te helpen.
Wel kun je op zaterdag en zondag bellen naar de helpdesk 080022800 maar of ze je hierbij kunnen verder helpen weet ik niet aan aangezien in het weekend niet alle inwendige diensten kunnen aangesproken worden.

Lukt het ook niet via http://www.proximustv.be om te kijken

PS: gelijkaardige problemen werden hier nog door andere klanten gepost zoals bv deze hier
>
https://nl.forum.proximus.be/myproximus-app-of-website-46/proximus-tv-app-valt-uit-bij-het-opstarten-47627 enz.....

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 1815 reacties
  • 8 juni 2019
Maandag? Zeg maar dinsdag want die dag is het Pinkstermaandag dus een feestdag.

Martin
  • 33373 reacties
  • 8 juni 2019
Inderdaad heb nog de feestdag vergeten, bedankt om mij even wakker te schudden ☺️

  • 0 reacties
  • 11 juni 2019
Ik heb even jouw koppeling met onze databases in orde gezet, SamEnDana. Kan je nakijken of alles nu wel werkt zoals verwacht?

  • Practitioner
  • 27 reacties
  • 14 juni 2019
Heb hier vanaf vandaag dezelfde problemen, kan de Proximus tv app niet meer openen. Deze sluit vanzelf weer of wel de melding oeps er ging iets verkeerd .
Kan iemand helpen aub,
Klnr 493924

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1820 reacties
  • Antwoord
  • 14 juni 2019
Romain, kan je dit nu even opnieuw proberen aub?

  • Practitioner
  • 27 reacties
  • 14 juni 2019
Hallo Charlotte,

Alles werkt terug, hartelijk dank hiervoor

RomBie

Reageer