Skip to main content
Beste,



Elke keer ik mijn proximus tv app op iPhone of op de iPad wil openen sluit deze meteen weer af.



App verwijderen en terug opzetten werkt niet.

Via de site vind ik het niet om de opnames te bekijken



Groetjes
Ter info: pas maandag komen er terug medewerkers van Proximus langs op het forum om je hierbij verder te helpen.

Wel kun je op zaterdag en zondag bellen naar de helpdesk 080022800 maar of ze je hierbij kunnen verder helpen weet ik niet aan aangezien in het weekend niet alle inwendige diensten kunnen aangesproken worden.



Lukt het ook niet via http://www.proximustv.be om te kijken



PS: gelijkaardige problemen werden hier nog door andere klanten gepost zoals bv deze hier

>

https://nl.forum.proximus.be/myproximus-app-of-website-46/proximus-tv-app-valt-uit-bij-het-opstarten-47627 enz.....
Maandag? Zeg maar dinsdag want die dag is het Pinkstermaandag dus een feestdag.
Inderdaad heb nog de feestdag vergeten, bedankt om mij even wakker te schudden ☺️
Ik heb even jouw koppeling met onze databases in orde gezet, SamEnDana. Kan je nakijken of alles nu wel werkt zoals verwacht?
Heb hier vanaf vandaag dezelfde problemen, kan de Proximus tv app niet meer openen. Deze sluit vanzelf weer of wel de melding oeps er ging iets verkeerd .

Kan iemand helpen aub,

Klnr 493924
Romain, kan je dit nu even opnieuw proberen aub?
Hallo Charlotte,



Alles werkt terug, hartelijk dank hiervoor



RomBie

Reageer