Skip to main content
We krijgen op de tv app de melding dat we de code voor het kinderslot moeten ingeven om een zender te bekijken. 1234 werkt niet, en we hebben nooit een andere code ingesteld.

Iemand een oplossing?
hier ook van t zelfde. Via pc kan er wel live gekeken worden, maar niet op de android telefoons.

Graag een oplossing gewenst aub
hi cin, werk via voor de app via een andoid toestel ?

zoja, welke versie heb je momenteel op je andoid ?

ik vrees dat er een tijdelijk probleem is hiermee
android versie 6.0.1 is momenteel op de telefoon aanwezig
chrikke, kan je me ook even doorgeven welke toestelversie je momenteel hebt op je android ?
wat bedoeld u met toestel versie?
sorry, bedoelde de androidversie 🙂
bij android versie staat er enkel 6.0.1
ik heb ook hetzelfde probleem, ook nooit inderslot ingesteld, geraak er niet meer uit.
hi ik vrees dat er een tijdelijk probleem is met de app/kinderslot

we bekijken wat er mis is en lossen dit zo snel mogelijk op
De openomen programma´s bekijken lukt wel.

Live kijken lukt niet en vraagt altijd de code van het kinderslot in te toetsen.

Heb voor de zekerheid de code nog eens getest op de decoder zelf en het is wel degelijk de standaard 1234 code, maar dit wil niet werken via de op op android.

Op PC live kijken lukt wel
Hier een tablet met android versie 8.0.0
ok, bedankt voor de info
ok, bedankt voor de info
Blijkbaar meerdere mensen met dit probleem. Hier is het ook van dat.
Bij mij is het opgelost, hopelijk blijft het zo.

Na enkele pogingen bleef het kinderslotscherm, dat ik nooit heb geactiveerd, weg.
Hier helaas nog geen verandering.
Oei, installeer de app eens opnieuw, heb dat ook gedaan voor de zekerheid.
TUI: Ik heb de app ook eerst moeten opnieuw installeren vooraleer het allemaal in orde was.

Nu ook op de Pix op computer….

 

Als je op je inlognaam klikt bovenaan rechts en dan op instellingen klikt en je voert daar de pin code in 

(default 1234) en dan op wijzigen klikt 

dan eens kijken of je die kunt uitzetten (naar links schuiven) 

zo zou het kunnen opgelost zijn (was toch zo bij mij opgelost)


Klopt inderdaad Martin


Martin;

gisteren gedaan en vandaag weer “kinderslot”
In instellingen wordt je blijkbaar gevraagd 1234 in te geven. Daarna (staat uit), eens aan en weer uit, en hopen dat het euvel van de baan is, maar niet zo.

Bij PX hebben ze duidelijk nog niet door dat er iets loos is op de website.

 

bij blijft het toch nog altijd in orde, hopelijk blijft het zo :slight_smile:


Volgens dit ondersteuningsartikel zou je het kinderslot kunnen uitzetten zonder pincode te wijzigen: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_pin_code/particulieren/support/televisie/tv-decoder-gebruiken/instellingen-aanpassen/pincodes-voor-uw-tv.html#/tvapp Probeer ook eens de app cache leeg te makenhttps://www.androidplanet.nl/tips/cachegeheugen-wissen-android/ (Android), voor IOS: https://www.terello.nl/cache-verwijderen-iphone/


@bk316209 

Is het in orde nu?

 

Geert


Reageer