Iemand een oplossing?
Graag een oplossing gewenst aub
zoja, welke versie heb je momenteel op je andoid ?
ik vrees dat er een tijdelijk probleem is hiermee
we bekijken wat er mis is en lossen dit zo snel mogelijk op
Live kijken lukt niet en vraagt altijd de code van het kinderslot in te toetsen.
Heb voor de zekerheid de code nog eens getest op de decoder zelf en het is wel degelijk de standaard 1234 code, maar dit wil niet werken via de op op android.
Op PC live kijken lukt wel
Na enkele pogingen bleef het kinderslotscherm, dat ik nooit heb geactiveerd, weg.
Nu ook op de Pix op computer….
Als je op je inlognaam klikt bovenaan rechts en dan op instellingen klikt en je voert daar de pin code in
(default 1234) en dan op wijzigen klikt
dan eens kijken of je die kunt uitzetten (naar links schuiven)
zo zou het kunnen opgelost zijn (was toch zo bij mij opgelost)
Klopt inderdaad Martin
Martin;
gisteren gedaan en vandaag weer “kinderslot”
In instellingen wordt je blijkbaar gevraagd 1234 in te geven. Daarna (staat uit), eens aan en weer uit, en hopen dat het euvel van de baan is, maar niet zo.
Bij PX hebben ze duidelijk nog niet door dat er iets loos is op de website.
bij blijft het toch nog altijd in orde, hopelijk blijft het zo
Volgens dit ondersteuningsartikel zou je het kinderslot kunnen uitzetten zonder pincode te wijzigen: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_pin_code/particulieren/support/televisie/tv-decoder-gebruiken/instellingen-aanpassen/pincodes-voor-uw-tv.html#/tvapp Probeer ook eens de app cache leeg te makenhttps://www.androidplanet.nl/tips/cachegeheugen-wissen-android/ (Android), voor IOS: https://www.terello.nl/cache-verwijderen-iphone/
Is het in orde nu?
Geert
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.