Ik heb sinds kort Proximus maar heb toch enkele problemen:
- ik kan niet inloggen in de TV-app
- ik kan mijn opnames van de ene decoder niet bekijken op de andere decoder. Terwijl me gezegd was dat dit wel kon.
- als ik verander van zender komt er vaak geen geluid ofwel loopt het geluid niet gelijk met de beelden
- als ik verander van zender gaat het beeld vaak even blokkeren en blokken waarna het zichzelf wel herstelt.
Deze dingen lijken mij niet normaal en zou hier graag bij geholpen worden.
MVG Nick
Bladzijde 1 / 1
Ter info mss best al eens alles heropstarten als volgt:
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_tvtrouble/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
en het kan ook nuttig zijn van erna de decoder ook eens te resetten
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Als het dan nog niet in orde is zou je ofwel kunnen afwachten tot er hier iemand van het proximus team reageert om de zaak van dichter op te volgen of zelf contact opnemen met de technische helpdesk op gratis nummer 080022800
Kunnen zij op de lange duur het probleem niet oplossen dan kun je zelf een gratis technieker laten thuis komen om de zaak verder op te volgen en die kun je aanvragen hier >
http://proximus.be/happyhouse
Wat de opnamen betreft die je op beide decoders zou moeten kunnen zien moet je er wel rekening mee houden dat dit niet het geval is indien de opname in cPVR gebeurd is (op de harde schijf van de decoder) maar de opnames in nPVR (in de cloud) deze kun je op iedere decoder bezien, recente decoders (V5 compact en V6) hebben trouwens geen harde schijf meer aan boord en gebeuren alle opnames in de cloud, en zoals reeds vermeld als je dan de opname niet kunt zien op een decoder kan een heropstart soms de oplossing zijn.
Je schreef: " als ik verander van zender gaat het beeld vaak even blokkeren en blokken waarna het zichzelf wel herstelt. "
draadloze oplossingen (plc's wifibridge....) tussen bbox en decoder kunnen ook soms voor problemen zorgen.
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_tvtrouble/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
en het kan ook nuttig zijn van erna de decoder ook eens te resetten
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Als het dan nog niet in orde is zou je ofwel kunnen afwachten tot er hier iemand van het proximus team reageert om de zaak van dichter op te volgen of zelf contact opnemen met de technische helpdesk op gratis nummer 080022800
Kunnen zij op de lange duur het probleem niet oplossen dan kun je zelf een gratis technieker laten thuis komen om de zaak verder op te volgen en die kun je aanvragen hier >
http://proximus.be/happyhouse
Wat de opnamen betreft die je op beide decoders zou moeten kunnen zien moet je er wel rekening mee houden dat dit niet het geval is indien de opname in cPVR gebeurd is (op de harde schijf van de decoder) maar de opnames in nPVR (in de cloud) deze kun je op iedere decoder bezien, recente decoders (V5 compact en V6) hebben trouwens geen harde schijf meer aan boord en gebeuren alle opnames in de cloud, en zoals reeds vermeld als je dan de opname niet kunt zien op een decoder kan een heropstart soms de oplossing zijn.
Je schreef: " als ik verander van zender gaat het beeld vaak even blokkeren en blokken waarna het zichzelf wel herstelt. "
draadloze oplossingen (plc's wifibridge....) tussen bbox en decoder kunnen ook soms voor problemen zorgen.
Bezorg je ons via privébericht alvast even de gebruikersnaam waarmee je je probeert aan te melden? Voor de overige problemen kan je inderdaad al even de zaken volgen die Martin aangaf, als je dan nog problemen ondervindt laat het hier dan zeker even weten!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.