Skip to main content

Tuttimus wat een klucht

  • 18 januari 2017
  • 4 reacties
  • 970 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1
vandaag faktuur gekregen voor mijn tutimus,wat een schande,toen ik dit aanging waren er geen tv meer en ging ik een korting krijgen van17 euro maar noppes ,normaal betaal ik voor tutimus 89,9O -17 euro maar heb een faktuur van 118 euro ,voor deze prijs kan ik bij de concurentie toch heel wat meer krijgen
This topic has been closed for comments

4 reacties

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3216 reacties
  • 18 januari 2017
Koen,

als korting werd toegezegd maar niet werd toegkend, moeten we dat rechtzetten.

Excuses !

kan je in een privébericht je klantgegevens doorsturen ? Dan kijken we dit na

Vriendelijke groeten

tina

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 184 reacties
  • 26 januari 2017
na meer dan een week nog altijd geen oplossing,wat een service!!!!!

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 184 reacties
  • 26 januari 2017
het is gewoon de mensen aan het lijntje houden zodat men niet zou overstappen naar de concurrentie,
ben heel tevreden over jullie communicatie,heb al 2 dezefde brieven gekregen dat men met mijn klacht bezig is
maar een oplossing?heb in het verleden al eens 8maanden moeten wachten op een oplossing!!!!

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 26 januari 2017
Dag Koen_095,

Je post via privébericht werd hierover beantwoord.

Groetjes,

Antonella