Vraag

Turkije

  • 13 December 2019
  • 15 reacties
  • 345 Bekeken

Na vier dagen in Turkije en al een paar programma's beken te hebben krijg ik plots midden in een film  de mededeling dat dit programma alleen in Europa te bekijken is, dat terwijl ik al meer dan een uur naar de film aan het kijken was, sindsdien werkt pickx niet meer.

( Weet dat Turkije niet in Europa ligt maar eerste vier dagen kon ik zonder problemen pickx gebruiken.)

 

 

 

 


15 reacties

mss zou het kunnen dat de locatie die in je toestel opstaat gecheckt werd… 

Reputatie 7
Badge +3

@Steve B.

 

Normaal zou het moeten werken,

Gebruik je de app op Android of IOS (apple)?

Staat de locatievoorziening aan?

Heb je het apparaat al eens herstart?

 

mvg

Geert

Gebruik een Android toestel ,locatie gegevens al aan en uitgezet toestel al terug opgestart maar 

altijd krijg altijd zelfde mededeling "u bevindt zich buiten Europa ".

Reputatie 7
Badge +3

@Steve B. 

de app ook al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

 

Geert

Zonet app verwijderd en terug geïnstalleerd, nog altijd zelfde resultaat. 

Denk dat ik het hier ga bij laten, vakantie zit er binnen twee dagen toch op.

Bedankt voor de suggesties. 

Ter info: op de prox site vind ik turkeye niet terug!:

Åland-eilanden (Finland), Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Frans-Guyana, Gibraltar, Griekenland, Guadeloupe (Franse Antillen), Hongarije, Ierland, IJsland, Italië (inclusief Vaticaanstad), Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Martinique (Franse Antillen), Mayotte, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Réunion, Roemenië, Saint-Barthélemy (Franse Antillen), San Martiño (Franse Antillen), Sint-Maarten (Franse Antillen), Slovakije, Slovenië, Spanje, Tsjechische Republiek, Verenigd Koninkrijk, Zweden.

Weet ook wel dat Turkije niet in Europa ligt, maar eerste dagen werkte het  wel perfect.  

Het antwoord was voor de Proximus medewerkers bedoelt, omdat de indruk gegeven wordt dat het kan werken in Turkije en als dit zo is dan zou dit erbij moeten gezet in hun lijst die ik hierboven van hun site gekopieerd heb :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +3

@Martin 

Kan je mij die link van bovenstaande lijst eens doorsturen aub?

 

Geert

@GeertC Onderaan deze pagina 

https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_advantages_tv_app/particulieren/blog/news/bits-and-bytes/5-redenen-om-onze-tv-app-te-downloaden.html

Reputatie 7
Badge +4

Turkije staat toch niet in de lijst en hoort niet tot Europa , dus normaal zou Pïckx niet werken in Turkije, geen idee hoe @Steve B. wel in Turkije naar Pickx heeft kunnen kijken , in principe zou het niet mogelijk moeten zijn.

 

Reputatie 6
Badge +3

Het dichtstbijzijnde Europese land bij Turkije is Griekenland of Bulgarije. Dus het kan goed zijn dat je verbonden was met een Griekse provider of Bulgaarse provider waar de app wel correct werkte omdat het signaal daar het sterkste was.

zoiets vermoede ik inderdaad ook.

Reputatie 6
Badge +3

@Martin : Het kan ook nadeliger wanneer uw smartphone in Griekenland of Bulgarije een sterker signaal van een Turkse zendmast opvangt en moet je roamingkosten betalen.

Ja ‘t is inderdaad opgelet geblazen :slight_smile:

Reageer