Skip to main content

Beste,

Ik ben al even aan het trachten onderstaand probleem op te lossen.

Ik wens een email vanuit  ****@gmail.com) via BCC te versturen naar onze 123 BIN leden, waarvan een 15-tal een skynet of proximus adres hebben. Dit lukt voor al onze leden behalve voor die met een skynet/proximus account en krijg ik een error message:

Reporting-MTA: dns; googlemail.com
Arrival-Date: Fri, 25 Oct 2019 07:14:46 -0700 (PDT)
X-Original-Message-ID: <CABnQKTdzGB4XqzTi9sLfayEJ-5irseq52zY7vN=TAWDKe+=2eQ@mail.gmail.com>

Final-Recipient: rfc822; ****@skynet.be
Action: failed
Status: 4.4.1
Diagnostic-Code: smtp; The recipient server did not accept our requests to connect. Learn more at https://support.google.com/mail/answer/7720 
 >mx101.skynet.be. 195.238.22.25: 421 #4.4.5 Too many connections from your host.
 ]
  mx101.skynet.be. 195.238.20.25: 421 #4.4.5 Too many connections from your host.
 ]
 bmx201.skynet.be. 195.238.20.25: 421 #4.4.5 Too many connections from your host.
 ]
 ]mx201.skynet.be. 195.238.22.25: 421 #4.4.5 Too many connections from your host.
 ]
Last-Attempt-Date: Mon, 28 Oct 2019 07:21:15 -0700 (PDT)

 

Proximus Customer Care mensen kunnen mij niet helpen en refereerden me naar Windows maar op het gegeven telefoonnummer (02 704 36 12) krijg ik boodschap dat het niet in gebruik is ☹️

Kunt u mij helpen om dit euvel op te lossen?

Groeten,

Gert 

 

@Gert Van Hout  Kan je mij even via privé bericht laten weten naar welke skynet/proximus adressen je wil sturen en ook de datum + tijdstip van zending? 


Geachte,

 

Wij ondervinden hetzelfde probleem bij een mailing. Kan hier via prive bericht ook naar gekeken worden?

 

Mvg,

Pieter


ondertussen stuur ik je nog wat info mee:

  • Customers using unauthenticated clients (port 25) will be limited to a max 200 recipients/hour
  • Customers using authenticated clients (port 587) will be limited to a max 720 recipients/hour
  • Customers using authenticated clients (port 587) from abroad will be limited to a max 120 recipients/hour

    Besluit: Gebruik voor je uitgaande server authenticatie d.m.v. login (email) & wachtwoord.

     

 Ander issues:

 * how-to-fix-error-421-too-many-concurrent-smtp-connections


Beste Martin,

 

Is dit een recente aanpassing? We zien sinds begin deze maand pas dat het aantal bounces abnormaal hoog is.

 

Mvg,

Pieter


nee dit is geen recente aanpassing maar een antwoord dat van proximus kwam bij gelijkaardige problemen, maar als het maar begin deze maand begonnen is en vroeger niet zal er wel iets anders aan de hand zijn