Beste,
Ik ben al even aan het trachten onderstaand probleem op te lossen.
Ik wens een email vanuit ****@gmail.com) via BCC te versturen naar onze 123 BIN leden, waarvan een 15-tal een skynet of proximus adres hebben. Dit lukt voor al onze leden behalve voor die met een skynet/proximus account en krijg ik een error message:
Reporting-MTA: dns; googlemail.com
Arrival-Date: Fri, 25 Oct 2019 07:14:46 -0700 (PDT)
X-Original-Message-ID: <CABnQKTdzGB4XqzTi9sLfayEJ-5irseq52zY7vN=TAWDKe+=2eQ@mail.gmail.com>
Final-Recipient: rfc822; ****@skynet.be
Action: failed
Status: 4.4.1
Diagnostic-Code: smtp; The recipient server did not accept our requests to connect. Learn more at https://support.google.com/mail/answer/7720
>mx101.skynet.be. 195.238.22.25: 421 #4.4.5 Too many connections from your host.
]
mx101.skynet.be. 195.238.20.25: 421 #4.4.5 Too many connections from your host.
]
bmx201.skynet.be. 195.238.20.25: 421 #4.4.5 Too many connections from your host.
]
]mx201.skynet.be. 195.238.22.25: 421 #4.4.5 Too many connections from your host.
]
Last-Attempt-Date: Mon, 28 Oct 2019 07:21:15 -0700 (PDT)
Proximus Customer Care mensen kunnen mij niet helpen en refereerden me naar Windows maar op het gegeven telefoonnummer (02 704 36 12) krijg ik boodschap dat het niet in gebruik is
Kunt u mij helpen om dit euvel op te lossen?
Groeten,
Gert