Beste antwoord door AntonellaD
Bekijk origineelToestel vaste lijn belt zichzelf op
Reputatie 1
Volgens "mijn verbruik" op myproximus.be belt ons vast toestel via de vaste lijn zichzelf op tijdens de 'kantooruren', t.t.z. gefactureerd aan 0.80€ per oproep. Hoe dat gebeurt (en hoe dat überhaupt mogelijk is), is ons een raadsel, maar gezien deze oproepen gefactureerd worden, zouden we graag een stopzetting zien van deze malafide praktijk.
twiede
Stel je dit vast op onze app of (ook) op de my proximus pagina op onze website?
Groeten Geert
Stel je dit vast op onze app of (ook) op de my proximus pagina op onze website?
Groeten Geert
Reputatie 1
gegevens komen van www.proximus.be
Dag twiede,
Dergelijke aanrekeningen gebeuren als de phonemail belt om de boodschap door te geven dat er werd ingesproken. Indien je de phonemail wenst uit te schakelen, is dit uiteraard mogelijk.
Groetjes,
Antonella
Dergelijke aanrekeningen gebeuren als de phonemail belt om de boodschap door te geven dat er werd ingesproken. Indien je de phonemail wenst uit te schakelen, is dit uiteraard mogelijk.
Groetjes,
Antonella
Reputatie 1
Thanks, AntonellaD ! ... Weer een mysterie en het daaraan gekoppeld wantrouwen uit de wereld (in casu le petit monde de twiede).
Dag AntonellaD,
is dit nieuw? Want vroeger werd daar toch niks voor aangerekend.
Groeten,
Caroline
is dit nieuw? Want vroeger werd daar toch niks voor aangerekend.
Groeten,
Caroline
Vaste lijn:
Phone mail basic belt u x tijd gratis elk uur op om een ingesproken bericht na te laten
Phone mail is desgewenst een gratis abo optie maar de gesprekken die u maakt naar uw voice mail zijn betalend aan nationaal tarief
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_voicemail_msg_fix/particulieren/support/vaste-lijn/phonemail-en-oproepbeheer/phonemail-antwoorddienst/phonemail-berichten-beluisteren-wissen-bewaren.html
Toegegeven …. op mobiel is het wel gratis (in uw abo & voor u naar uw voice mail,... immers de persoon die u gebeld heeft, heeft in zekere zin de communicatie al betaald)
Phone mail basic belt u x tijd gratis elk uur op om een ingesproken bericht na te laten
Phone mail is desgewenst een gratis abo optie maar de gesprekken die u maakt naar uw voice mail zijn betalend aan nationaal tarief
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_voicemail_msg_fix/particulieren/support/vaste-lijn/phonemail-en-oproepbeheer/phonemail-antwoorddienst/phonemail-berichten-beluisteren-wissen-bewaren.html
Toegegeven …. op mobiel is het wel gratis (in uw abo & voor u naar uw voice mail,... immers de persoon die u gebeld heeft, heeft in zekere zin de communicatie al betaald)
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.