Vraag

Toegang websites

  • 16 November 2019
  • 7 reacties
  • 182 Bekeken

Sinds enkele dagen kan ik geen verbinding maken met verschillende websites en dit zowel op de laptop als op de smartphone.

De adresbalk blijft hangen op : http://192.186.1.1/login.lp?event=serverconnect.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen?


7 reacties

Blij te horen dat het zo terug in orde gekomen is.

Bbox is gereset en probleem is opgelost. Bedankt!!!

heb je de bbox al gereset > bbox3 resetten > klik hier

Geen kabel tussen laptop en b-box. Het probleem doet zich trouwens ook voor op de smartphone.

blauwe lanpjes branden allemaal, b-box on/off geeft geen resultaat...

bbox3 resetten > klik hier

Als je verbonden bent met een utp kabel tussen laptop en bbox heb je het waarschijnlijk niet.

Reset van de bbox heeft dit bij mij opgelost.

Reputatie 7
Badge +4

Branden de blauwe LEDs DSL, internet en LAN of WiFi op uw Bbox?

Zelf zou ik om te beginnen 

een herstart Bbox uitvoeren (power on/off)

en desgevallend 

een “hard” reset Bbox uitvoeren om te zien of het probleem al dan niet verdwijnt

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_trouble/particulieren/support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html

 

Reageer