Skip to main content

Sinds enkele dagen kan ik geen verbinding maken met verschillende websites en dit zowel op de laptop als op de smartphone.

De adresbalk blijft hangen op : http://192.186.1.1/login.lp?event=serverconnect.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

Branden de blauwe LEDs DSL, internet en LAN of WiFi op uw Bbox?

Zelf zou ik om te beginnen 

een herstart Bbox uitvoeren (power on/off)

en desgevallend 

een “hard” reset Bbox uitvoeren om te zien of het probleem al dan niet verdwijnt

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_trouble/particulieren/support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html

 


bbox3 resetten > klik hier

Als je verbonden bent met een utp kabel tussen laptop en bbox heb je het waarschijnlijk niet.

Reset van de bbox heeft dit bij mij opgelost.


blauwe lanpjes branden allemaal, b-box on/off geeft geen resultaat...


Geen kabel tussen laptop en b-box. Het probleem doet zich trouwens ook voor op de smartphone.


heb je de bbox al gereset > bbox3 resetten > klik hier


Bbox is gereset en probleem is opgelost. Bedankt!!!


Blij te horen dat het zo terug in orde gekomen is.


Reageer