Vraag

thuis adress van mijn account veranderen

  • 24 December 2019
  • 3 reacties
  • 141 Bekeken

Ik heb momenteel geen lopende producten meer bij Proximus maar wel nog een myproximus account. Ik zou megraag een nieuw mobiel abonnement aanschaffen met de huidige webkorting. Dit lijkt te lukken, maar dan komt de voorlaatste stap waar staat dat ze de simkaart naar een oud adres willen sturen. Ik kan dit zelf nergens aanpassen. Aangezien ik geen producten meer heb kan ik zelfs het facturatieadres niet meer zien. Heeft iemand hier een oplossing voor? Een nieuwe simkaart op een fout adres laten leveren is niet echt zo handig ;) 


This topic has been closed for comments

3 reacties

Ter info: kun je dan niet hier  een mobiel abo bestellen 

https://www.proximus.be/nl/id_cr_msub/particulieren/mobilus/gsm-abonnementen.html?v1=PaidSearch&v2=Semetis/SLS-Esales&v3=Google&v4=Brand&v5=Adtext&v6=&v7=res-postpaid-mobilus&gclid=EAIaIQobChMI3daEncjO5gIViLTtCh3Xag0aEAAYASAAEgLpGPD_BwE&gclsrc=aw.ds

als je “Ben je een klant en heb je een pack?” voor nee kiest. dan heeft dit toch niks meer te maken met een oud myproximus account waar je tenslotte niks aan hebt als er toch geen enkel abo aan gekoppeld is ?

 

Dat is het probleem dus, het adres van mijn vorig abonnement is er magisch in blijven zitten en krijg ik er niet uit. Dus nu dat ik een nieuw abonnement wil en de simkaart naar mij thuis wil laten verzenden, komt het op een andere plek aan dan bij mij thuis.

 

het leveringsadres kan ik hier niet aanpassen

 

Reputatie 7
Badge +4

Dag Bert,
Alvast de excuses hiervoor.
Ik zie dat het adres ondertussen is aangepast.
Mvg, Koen