Vraag

Test mijn lijn

  • 4 April 2019
  • 4 reacties
  • 3464 Bekeken

Reputatie 1
Kan er iemand bevestigen of de "test mijn lijn"-functie verwijderd is?
Naar aanleiding van de storingen op de voorbije 2 dagen heb ik hiernaar gezocht, maar niet gevonden...

4 reacties

Het is in ieder geval niet meer terug te vinden, maar ik denk dat de test ook maar zou aangegeven hebben dat er een probleem was zoals je dit nu ook vaststelt!
Reputatie 1
Niet noodzakelijk Martin. Het zou ook aan de modem kunnen liggen. Als de modem herstart, weet je op die moment niet wat de oorzaak is. Ondertussen had ik contact met de technische dienst, die bevestigde dat dit inderdaad niet meer beschikbaar is omdat dat toch niet goed werkte blijkbaar. Er is van hun uit een lijntest gestart, met reset naar de begininstellingen van de modem. Ze konden wel al zien dat de modem toch wel wat problemen gaf. Men zou mij vandaag terugbellen, maar dat is niet gebeurd. Dus ik heb nog geen idee van het resultaat.
Bedankt voor de feedback.
Dit klopt inderdaad die "test mijn lijn" gaf zelf fouten aan in mijn decoder terwijl er totaal geen fouten waren, om die reden gebruikte ik die ook nooit meer en zo had ik zelf nog niet opgemerkt dat die verdwenen was uit MyProximus.
Reputatie 7
Badge +4
Luc, Kan je me via PB even je lijnnummer doorgeven zodat ik het voor je kan nakijken ? Dat kan via volgende link :

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679,

Reageer