Beantwoord
Terugsturen decoder + modem
Na mijn opzegging kreeg ik van Proximus stickers om mijn modem + decoder terug te sturen naar het Proximus repair center. Alles is daar netjes afgeleverd door Bpost op 03/05/2019 om 09.39u (tracking). Nu blijf ik nog steeds herinneringen ontvangen (vanmorgen nog !) dat ik de modem + decoder moet opsturen voor 12/05/2019 ! Een telefoontje naar Proximius klantendienst brengt weinig of geen soelaas. Nog mensen met dezelfde problemen? Ik overweeg klacht bij de Ombudsdienst voor Telecommunicatie.
Beste antwoord door Anonymous
Novaboy
het is in orde.
De toestellen zijn binnengekomen, maar het is blijkbaar niet doorgestroomd naar het programma dat de herinneringen stuurt.
Bij deze is het in orde, ik heb het ingegeven en je zal geen herinneringen meer ontvangen. 🙂
Bekijk origineelhet is in orde.
De toestellen zijn binnengekomen, maar het is blijkbaar niet doorgestroomd naar het programma dat de herinneringen stuurt.
Bij deze is het in orde, ik heb het ingegeven en je zal geen herinneringen meer ontvangen. 🙂
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.