Skip to main content

Er is juist9,99€ door Apple via Paypal genomen voor blijkbaar een dure maand abb van een hartslag ???

heb ik niet nodig en wil ik helemaal niet !

heb Paypal nodig voor mijn iCloud abb en Netflix abb maar ben de account toch maar aan weghalen met spijt want wil icloud niet weg maar die hartslag gedoe van 9,99€ elke maand kan ik niet permitteren !

heb helaas gewoon een minimum tegemoetkoming als inkomen !

daar extra 10€ af maandelijks voor niets vind ik echt erg !

helaas zit dat geld al op Paypal afgehaald !

 

ben bij Apple gaan zien bij abbonementen en klik annuleren maar er gebeurt helemaal niets

 

 

 

 

Bovenstaande zult u met/via Apple moeten oplossen bv.

https://support.apple.com/nl-be/HT202039


Ja dat begrijp ik maar kreeg niet gevonden hoe Apple contacteren ! Heb Paypal weggehaald van Apple alleen hoe nu mijn maandelijkse icloud betalen weet ik niet maar vertrouw het niet langer ! Icloud gaat al jaren goed maar als ze zonder op kopen bij andere app u evengoed een dure Abb krijgen gelinkt is wel schrikken !

 

 


https://getsupport.apple.com/?caller=home&PRKEYS=

abonnementen & aankopen blijkbaar is er “online support” mogelijk zodat u niet hoeft te bellen

succes


@maria_074lukt het ook niet als je de methode volgt > https://support.apple.com/nl-be/HT202039 opzeggen/veranderen/beheren abbo via pc.


Heb die abbonement wel kunnen stopzetten maar ze hebben wel mij 9,99€ afgehaald voor abb van 15/12/19 tot 14/1/2020

ik heb zelfs die app niet dus vind ze moeten mij het geld gaan teruggeven 


 


@maria_074 : Ik raad u ook de automatische domiciliëringsopdracht te annuleren via uw PayPal instellingen: log in klik op het tandwiel/moer icoontje,klik vervolgens op betalingen,automatische betalingen daar zou u de automatische betaling moeten zien staan voor Azumio. Deze kan u daar annuleren. Hier is ook hoe u een terugbetaling kan vragen: https://www.paypal.com/be/smarthelp/article/hoe-annuleer-ik-een-betaling-faq637 Lukt dit niet dan moet je contact opnemen met het bedrijf achter de app. Door een e-mail te versturen naar: support@azumio.com Aangezien het een Amerikaans bedrijf is zal dit in het Engels moeten gebeuren.


Kan dit via Paypal app op iPhone dit annuleren want laptop werkt veel slecht en geraak niet op Paypal ?

 

hopelijk ga ik dat Amerikaans bedrijf niet hoeven e-mailen want Engels schrijven gaat niet lukken vrees ik :(

kan het beetje verstaan maar zelf het schrijven lukt me helaas niet 


 


Ter info: indien je toch in het Engels zou moeten schrijven kun je u altijd een beetje behelpen met 

https://translate.google.com/ 


Dank u Martin 👍

maar niet nodig want iTunes en Apple store heeft me vanmorgen de 9,99€ netjes teruggestort 

oeff opgelost dus en al zoekend door veel lezen bij de linken jullie stuurden vond ik dat je kan beperking zetten dat betalende apps niet meer zo snel geinstalleerd worden of dat je niet door amper aanraken bij het verkennen van een app al geabboneerd bent dus hopelijk gebeurt mij dit minder in het vervolg !

dank u allemaal voor jullie hulp 


Altijd heel graag gedaan en blij te horen dat het in orde gekomen is voor u.


@maria_074 : Dat zou ook mogelijk moeten zijn in de app. Zie hier: https://www.paypal.com/be/smarthelp/article/hoe-annuleer-ik-een-betaling-faq637 Kijk ook eens of je niets terugvinden onder instellingen. Sommige zaken kan je enkel maar in de webversie aanpassen zoals beveiligingsvragen en het wijzigen van een wachtwoord. Dit is gewoon belangrijk dat u dit doet om te vermijden dat er nogmaals geld word afgeschreven.


Reageer