Beste,
Vandaag 23 November 2019, zou er een technicus langskomen tussen 12:30 en 17:00 om op een 2e adres van de vennootschap een nieuwe installatie te installeren.
Om 11:30 telefoon met de afspraak dat hij om 13:00 zal komen.
Om 17:00 nog geen technieker gezien. Dus gebeld met Proximus.. iemand aan de lijn gekregen, die zei dat dit niet voor hem is… doorverbonden naar een bandje dat zegt dat ze gesloten zijn.
Terug gebeld (nogmaals het genot gehad om een 10-tal minuten door het bandje te mogen gaan en naar alle opties te luisteren), eindelijk iemand aan de lijn gehad.
De persoon was best behulpzaam, probeerde de technicus te bereiken, maar zonder succes. Wist uiteindelijk niet wat te doen, heeft zijn teamleader gevraagd wat er gedaan kon worden. Er werd voorgesteld om te wachten tot 20:00. En mocht er dan geen technicus zijn.. tja dan wisten ze ook niet wat de volgende stappen zijn.
Om 20:00…. nog steeds geen technicus die langsgekomen is. Wat nu.
Moet ik er nu vanuit gaan dat Proximus geen interesse meer heeft in mij als klant?
Hoor graag, de volgende stappen die Proximus nu aanbeveelt.
Dirk