Skip to main content
Ik heb eergisteren de Studio 100 Go Pass op mobiel (Mobilus S) geactiveerd. Als ik de app open op de iPad, zie ik bijna overal een slotje staan. Ik moet mij dan telkens opnieuw inloggen, maar het probleem blijft! Iemand die mij kan helpen?
Bij mij hetzelfde
@DebbyM: Kan je even het betreffende lijnnummer doorsturen via volgende link: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679



@pr034683: Ik zie momenteel geen studio100 actief staan op jouw abo. Ik speel dit even door aan onze administratieve diensten om dit in orde te laten zetten.
Goedemiddag,



De Studio 100 GO Pass staat onder de rubriek "Abonnementen op aanvraag". Dus dat moet je eerst aanvragen



Ofwel neem je All Kids, dit is studio 100 GoPass en Kids channels NL+ catalogus disney channel on demand.



mvg,



tina
Ik heb gisteren aan studio 100 go pass besteld en vandaag sms gekregen dat het geactiveerd is maar staan nog steeds slotjes en kan niet downloaden.

Doe ik iets verkeerd?
Kan je op je profile aub je telefoon- of klantennummer aanvullen ? Dan kunnen we het voor je nakijken.
Heb het toegevoegd
Hallo,



Studio 100 GO Pass On Mobile staat actief.

Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?



Groeten

Geert
Heb hem terug geïnstalleerd maar nog steeds niets .
We zullen een case opmaken, welk type van iPad heb je? Je internet verbinding is dat via 4G of Wifi?



Groeten

Geert
zou het mss ook iets kunnen te maken hebben met ipad iOS 10.3.3
Is een iPad air maar op mijn iPhone Se gaat het ook niet en die is up-to-date .
Ok bedankt voor de feedback, dan zullen we maar afwachten op het resultaat van de case die GeertC opgemaakt heeft.
Goedemorgen



is er reeds een oplossing?

volgend mij werkt Het nog steeds niet .



mvg gwen
De mail naar studio 100 is verstuurd. Ik heb jammer genoeg nog geen antwoord.
Beste



spijtig genoeg nog steeds niet opgelost!

ik betaal niet voor iets wat ik(mijn dochter voornamelijk)niet krijg!!
Beste



de app werkt nog steeds niet.

spijtig genoeg sleept dit nu al bijna 1 maand aan en hoor ik hier niets meer van.

Hoe kunnen we dit oplossen?



Mvg gwen
Beste



de app werkt nog steeds niet.

spijtig genoeg sleept dit nu al bijna 1 maand aan en hoor ik hier niets meer van.

Hoe kunnen we dit oplossen?



Mvg gwen


hi gwen, ik kijk even na wat er hiermee nog gedaan is en hou je op de hoogte

Reageer