Vraag

studio 100 GO pass

  • 6 November 2019
  • 10 reacties
  • 127 Bekeken

In ons abonnement is de studio 100 GO pass inbegrepen. Maar als ik wil inloggen blijft het op het login scherm staan en gaat niet verder. 

 


10 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ruben,

 

We hebben feedback gekregen dat dit probleem algemeen is. Men werkt momenteel aan een oplossing.

TUI: pas maandag komt hier op het forum iemand terug langs van Proximus zelf. 

Beste,

 

Is er al een oplossing voor dit probleem?

Reputatie 7
Badge +4

Dan zal er achterliggend toch nog ergens een probleem zijn. Dankjewel om al deze testen al te willen doen.

Ik ga het escaleren naar de bevoegde diensten.

Ik heb geprobeerd op mijn telefoon, daar heb ik hetzelfde probleem.

Reputatie 7
Badge +4

Kan je het ook eens op een ander toestel proberen ? Lukt het daar ?

De app geherinstalleerd, nog steeds hetzelfde probleem.

Op My Proximus kan ik wel inloggen.

Reputatie 7
Badge +4

Heb je al geprobeerd de app te herinstalleren ? Heb je dat op de manier gedaan die hier beschreven wordt ?

Kan je wel inloggen op MyProximus met deze gegevens ?

Op TV werkt het wel.

Het is de app op de tablet waar ik niet kan inloggen. Het scherm blijft staan op de My proximus login pagina. Als ik gebruikersnaam en password intik en dan op Login klik, gebeurt niets. 

Reputatie 7
Badge +4

De activatie is wel in orde.

Dit is via de app ? Gebruikt u dan de login van My Proximus ? Krijgt u een foutmelding of wat gebeurt er exact ?

Kan u de Studio 100 Go Pass wel gebruiken op TV ?

Reageer