In ons abonnement is de studio 100 GO pass inbegrepen. Maar als ik wil inloggen blijft het op het login scherm staan en gaat niet verder.
In ons abonnement is de studio 100 GO pass inbegrepen. Maar als ik wil inloggen blijft het op het login scherm staan en gaat niet verder.
De activatie is wel in orde.
Dit is via de app ? Gebruikt u dan de login van My Proximus ? Krijgt u een foutmelding of wat gebeurt er exact ?
Kan u de Studio 100 Go Pass wel gebruiken op TV ?
Op TV werkt het wel.
Het is de app op de tablet waar ik niet kan inloggen. Het scherm blijft staan op de My proximus login pagina. Als ik gebruikersnaam en password intik en dan op Login klik, gebeurt niets.
Heb je al geprobeerd de app te herinstalleren ? Heb je dat op de manier gedaan die hier beschreven wordt ?
Kan je wel inloggen op MyProximus met deze gegevens ?
De app geherinstalleerd, nog steeds hetzelfde probleem.
Op My Proximus kan ik wel inloggen.
Kan je het ook eens op een ander toestel proberen ? Lukt het daar ?
Ik heb geprobeerd op mijn telefoon, daar heb ik hetzelfde probleem.
Dan zal er achterliggend toch nog ergens een probleem zijn. Dankjewel om al deze testen al te willen doen.
Ik ga het escaleren naar de bevoegde diensten.
Beste,
Is er al een oplossing voor dit probleem?
TUI: pas maandag komt hier op het forum iemand terug langs van Proximus zelf.
Ruben,
We hebben feedback gekregen dat dit probleem algemeen is. Men werkt momenteel aan een oplossing.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.