Skip to main content
We krijgen steeds het scherm dat we succesvol aangemeld zijn maar we kunnen de slotjes niet openen in de app, is hier een oplossing voor..?
Over welke app gaat het hier precies?
de Studio 100 GO app
Kan je deze applicatie eens proberen opnieuw te installeren?
Ook als we het opnieuw hebben geïnstalleerd krijgen we dezelfde melding, er staat dat de voucher binnen de 31 dagen verloopt maar we kunnen niets openen.
Ik zie inderdaad dat de Studio 100 boeketten niet actief staan bij jou. Ik geef dit gesprek even door aan een collega van onze commerciële diensten om dit zo snel mogelijk in orde te brengen.



Groetjes, Wenzel
Oké hopelijk is het snel opgelost!
Dag Jimmy,

De Studio 100 Go Pass is toegevoegd aan je TV abonnement.

Mvg, Wilfried
Ik heb dit probleem ook al 2 bijna 3 weken vraag ik om een oplossing maar nog steeds werkt de studio 100go app niet. Op de tv werkt het wel.

Reageer