Zijn er nog mensen met storingen TV en internet in Zwevegem sedert donderdag 12/12 ?
Ter info: proximus medewerkers komen hier pas maandag terug op het forum langs.
Als je belt naar de helpdesk 0800 22 800 en je krijgt de automatische melding dat er in je regio een probleem is dan wil dit zeggen dat ze bij proximus er van op de hoogte zijn en dat er ook gewerkt wordt aan een oplossing.
In ieder geval kan je morgen zaterdag en zondag ook altijd bellen naar de helpdesk op het gratis nummer 0800 22 800
NB: als je DSL lampje niet continu blijft oplichten zijn er inderdaad onderbrekingen op je lijn je kunt natuurlijk altijd eens proberen van de bbox 10 sec stroomloos te zetten om te proberen of het helpt > toestel heropstarten > klik hier
of de bbox even resetten > hoe dit moet klik hier
Beste,
Née dank u, de problemen zijn tegen zaterdagmiddag opgelost.
mvg.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.