Wat een geknoei is dat daar toch bij Proximus. Na twee maand en tientallen telefoons en mails naar de 0800/22800 is een administratief probleem net opgelost en nu sinds gisterenavond een storing op de glasvezel. Geen internet meer. Probeer zo maar eens te werken (mailen enkel mogelijk via 4G op de gsm). In die bijna 20 uur zonder internet opnieuw een vijftal telefoons gedaan of gekregen naar allemaal vriendelijke mensen die alleen maar kunnen luisteren en een ticketje aanmaken. Ze worden blijkbaar zelf niet op de hoogte gehouden van de vooruitgang in de herstelling. Als het werkt, ben ik best wel tevreden van Proximus-producten, maar wat een organisatie ! Ik heb er geen hoop meer op dat dit snel gefixt wordt.
Bladzijde 1 / 1
Gisteren en deze middag een drietal keer de glasvezelmodem herstart. Zonder resultaat. Een half uurtje geleden nog eens gedaan en het werkt nu terug. d.w.z. Dat er een herstelling heeft plaats gevonden op afstand zonder dat men mij daarna contacteerde om de modem te laten herstarten. Conclusie is dat er toch wat schort in de communicatie van de experts en de service desk medewerkers.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.