Vraag

Storing

  • 3 February 2019
  • 10 reacties
  • 399 Bekeken

sinds gisteren blijft bijna elke zender regelmatig haperen. blokjes, of tijdens het zappen dat het beeld op de vorige zender blijft staan. alles is al eens opnieuw opgezet maar het blijft haperen

10 reacties

je decoder is waarschijnlijk verbonden aan de bbox met een draadloze oplossing zoals PLC's bvb en deze kunnen voor dergelijke problemen zorgen.
Deze best ook eens heropstarten
Meer info wat je kunt doen :
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_plc_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-plc-adapter-resetten.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wfe_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-plc-adapter-wi-fi-extender-resetten.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wfb_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-wi-fi-bridge-herstarten.html
>
Wifi bridge resetten: aan de zijkant heb je een reset knop.
Duw dit gedurende enkele seconden in.
Nadien is het toestel geherinitialiseerd.
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
>
Als het niet lukt kun je ofwel de hulp van iemand van het Proximus team afwachten als ze morgen hier terug op het forum komen of anders de hulp vragen aan de helpdesk 080022800.
Kunnen zij het echter op de lange duur ook niet oplossen dan kun je een beroep doen op een gratis technieker en hoe je die aanvraagt vind je hier:
>
http://proximus.be/happyhouse
de decoder is via kabel verbonden niet draadloos
het ligt niet aan mijn materiaal aangezien er in de buurt nog mensen zijn met hetzelfde probleem
Als het heropstarten en eventueel resetten van je toestellen niet helpt, lees dan eens wat ik hierboven juist geschreven heb:
" Als het niet lukt kun je ofwel ................."
Als je nu eens belt naar 080022800 en na ingave van je lijnnummer te horen krijgt dat er in je omgevingen problemen vastgesteld zijn wil dit zeggen dat Proximus er weet van heeft en ze er ook mee bezig zijn,
NB: je kunt bellen nu tot 24u naar 080022800
van het kastje naar de muur.... als dit niet werkt en dit niet werkt. betaal ik ook niet!!
Ik ben niet van Proximus hoor, ik probeer je maar tips te geven in de hoop je toch iets verder te helpen door mijn ervaring hieromtrent te delen.
Wat zeggen ze dan als je belt naar 080022800
NB: proximus medewerkers komen trouwens niet langs op een zondag op het forum!
Reputatie 7
Badge +4
Wimgeers, stuur gerust even een privé bericht naar Het Proximus Team met het nummer van je vaste lijn of klantennummer dan kan ik alvast eens je lijn uitmeten.
Wim wij hetzelfde probleem hier 😞. Dat is nu al 2 weken bezig! Ondertussen hebben wij al nieuwe decoder nieuwe modem want in onze modem zagen ze heel veel problemen. Nu sinds dit weekend om het uur valt tv en internet weg dit meermaals per dag! Vandaag komt er weer technieker langs.... Op het callcenter zien ze nu al 2 weken problemen met onze lijn maar nee eerst binnen alles testen. Hopelijk is het nu vandaag de laatste keer dat technieker moet langskomen. Wij wonen hier nu bijna 14 jaar nog nooit zulke problemen gehad 😞.
Er zijn inderdaad algemene problemen met onze servers. Het nodige wordt gedaan om dit zo spoedig mogelijk op te lossen.

Reageer