Beantwoord
Snelheid
Ben opeens van 60mbps naar 40 mbps download en van 5ms ping naar 25 ms ping en van 9.5 upload naar 5 - 6 upload. Is er iets met jullie systemen aan de hand en heb ik weldra terug de gewoonlijke snelheid ?
Beste antwoord door Martin
billyb schreef:
Martin schreef:
Het is inderdaad wel zo dat het mij toch verwonderd dat er nog altijd ROP's zijn die blijkbaar nog niet op Vectoring overgeschakeld zijn, en is het inderdaad meer de vraag hoe dit komt? Is die distributie kabel mss dan zo kaduuk en is dat de reden, ik weet het natuurlijk ook niet!
Nee helaas niet, hopelijk wordt er snel iets aan gedaan door Proximus zelf in plaats altijd datzelfde antwoord van '' ge moet maar tevreden zijn''
Het is wel zo dat ik ook eens de ROP overgeschakeld was op vectoring mijn snelheid lang op 60 mbps blijven hangen is waar je normaal gezien zelf in zone 1 (zoals bij u het geval is) op 70 zou moeten gestaan hebben. De reden waarom dit zo lang geduurd heeft heb ik ook nooit kunnen achterhalen, maar na lange duur is het toch in orde gekomen.
Dan stond ik uteindelijk op 70 en werd mij beloofd dat ik nog enekel weken geduld moest hebben en de DLM mij zou op 80 / 90 of zelf 100 zou kunnen brengen. Dit heeft dan weer een ganse tijd geduurd en het gebeurde dat ik op een hogere snelheid kwam te staan en dan weer terug naar 70, daarvoor heb iuk herhaaldelijk gebeld, en uiteindelijk is het 100 geworden en is het tot nu toe nog altij 100 en hopelijk blijft het nu ook zo.
Toon eerste bericht
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.