Ik heb de voorwaarden van de Omnium-verzekering voor smartphones gelezen. In de voorwaarden staat dat panne gedekt wordt.
Panne wordt als volgt gedefinieerd:
de schade (totale of gedeeltelijke beschadiging) die:
- de goede werking van het Aangesloten Toestel aantast;
- veroorzaakt wordt door een intern fenomeen van elektrische, elektronische, elektromechanische of mechanische oorsprong, dat afhankelijk is van het Aangesloten Toestel;
- niet veroorzaakt wordt door slijtage
Bij de uitsluitingen staat er: Schadegevallen aan het Aangesloten Toestel vallen niet onder het toepassingsgebied van Smartphone Omnium, indien deze veroorzaakt worden door slijtage/defect van het Toestel of de batterij.
Wat is het verschil tussen 'panne' en 'defect'?
Bladzijde 1 / 1
ik zou zeggen geen, een toestel dat in panne is, is ook defect net als een toestel dat defect is, ook in panne is, tenzij de Proximus medewerkers mij tegenspreken
in samenstellingen gaat men wel panne gebruiken zoals er was een elektriciteitspanne ….
in samenstellingen gaat men wel panne gebruiken zoals er was een elektriciteitspanne ….
Dag Annie1952,
Deze vraag kan je best richten tot onze partner SPB via:
Groetjes,
Antonella
Deze vraag kan je best richten tot onze partner SPB via:
- België: 0800 90 790 - buitenland : +32 3 221 51 48:
- Website: https://smartphoneomnium.spb.eu
- e-mail: smartphoneomnium@spb.be
Groetjes,
Antonella
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.