Hallo,
na het installeren van de WiFi-booster (op de 5.0) als access point heb ik slechts nog internet op één locatie (namelijk de zone van de wifi-booster). In de zone van de bbox gaan mijn toestellen wel automatisch over, maar is er géén internet (op mijn GSM bijvoorbeeld zie je dat het wifi icoontje met het uitroepteken en de melding "deze verbinding heeft geen internet connectie"). Als ik in de zone van de modem connecteer op de 2.4 dan werkt internet wel.
Ik heb geen idee hoe ik dit moet oplossen, het is wel knap vervelend. Kan iemand mij helpen aub? Tnx!
Bladzijde 1 / 1
staat je bbox3 ingesteld voor wifi met "wave actief" probeer dan eens door op non actief te zetten want heb er ook veel problemen mee als die actief staat.
Ik veronderstel dat dit in de settings van de router moet gebeuren? Ik heb daar, uiteraard, geen wachtwoord van en, uiteraard, hangt er geen zo'n sticker op mijn bbox3 waar dat zou moeten op staan... Enfin, de sticker hangt er wel maar er staat geen wachtwoord op, enkel het wifi wachtwoord. Ik geloof dat ik ooit eens ergens in myproximus dat wachtwoord heb zien staan maar vind het nu niet terug, enig idee? tnx.
als je de voet van de bbox3 los draait (kwartslag verdraaien) dan kun je daar de stickers vinden met het User wachtwoord dat je nodig hebt om in te loggen op de bbox interface via je browser
URL:
>
http://192.168.1.1
Als dit ook niet helpt dan zou je de procedure eens kunnen volgen beschreven hier:
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wbo_reset_surf/particulieren/support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/uw-wi-fi-booster-resetten.html
URL:
>
http://192.168.1.1
Als dit ook niet helpt dan zou je de procedure eens kunnen volgen beschreven hier:
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wbo_reset_surf/particulieren/support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/uw-wi-fi-booster-resetten.html
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.