Ik ben sinds gisterenmiddag overgeschakeld naar Proximus maar dit is nog altijd niet actief, ook na herhaaldelijk aan en uitzetten.
Hoe kan dit zo snel mogelijk opgelost worden?
Bladzijde 1 / 1
Ter info: Dit is wel wat vroeg bij een nummeroverdracht van de ene operator naar de andere, aangezien zondag geen werkdag, zal dit ten vroegste morgen zijn, maar als de proximus medewerkers hier morgen terug op het forum langskomen kunnen ze dit wel verder natrekken voor u.
NB: ondertussen kun je hier eens natrekken of je nummer nog bij je oude operator toebehoort :
> klik hier
NB: ondertussen kun je hier eens natrekken of je nummer nog bij je oude operator toebehoort :
> klik hier
Ze hadden we gisteren in de winkel gezegd dat dit gisteren nog in orde zou komen.
Net gecheckt: mijn telefoonnr is nog steeds actief bij de vorige provider.
Net gecheckt: mijn telefoonnr is nog steeds actief bij de vorige provider.
Morgen zal wel iemand van het Proximus forum team u hierbij wel kunnen verder helpen.
PS: het is trouwens aan Proximus (acceptor) om de overdracht tot een goed einde te brengen en om de overdracht opnieuw aan te vragen indien deze eerste aanvraag om één of andere reden mislukt is....
PS: het is trouwens aan Proximus (acceptor) om de overdracht tot een goed einde te brengen en om de overdracht opnieuw aan te vragen indien deze eerste aanvraag om één of andere reden mislukt is....
Uw oude operator beschikt over 1 werkdag (zaterdag) inbegrepen om de door Px via crdc gevraagde overdracht te aanvaarden of te weigeren (gemotiveerd)
Vervolgens beschikt Px over 8 werkdagen om de overdracht effectief uit te voeren
Concreet vermoed ik dat de betrokken overdracht in het beste geval op maandag of eventueel zelfs pas dinsdag zal uitgevoerd worden
Zoals aangestipt door @Martin kunt u uw actieve operator detecteren via www.crdc.be (www.1299.be) en kunt u via uw oude operator blijven bellen tot het ogenblik van de effectieve reële overdracht
Ik vrees dat men in de winkel "de waarheid enigszins geweld heeft aangedaan" en/of de betrokkene "ietwat bijkomende opleiding nodig heeft"
Vervolgens beschikt Px over 8 werkdagen om de overdracht effectief uit te voeren
Concreet vermoed ik dat de betrokken overdracht in het beste geval op maandag of eventueel zelfs pas dinsdag zal uitgevoerd worden
Zoals aangestipt door @Martin kunt u uw actieve operator detecteren via www.crdc.be (www.1299.be) en kunt u via uw oude operator blijven bellen tot het ogenblik van de effectieve reële overdracht
Ik vrees dat men in de winkel "de waarheid enigszins geweld heeft aangedaan" en/of de betrokkene "ietwat bijkomende opleiding nodig heeft"
Goedemorgen Tine,
kan je aub in je profielgegevens de nodige info invullen ?
heb je een klantennummer ?
het betrokken gsm nummer ?
eventueel simkaartnummer die je ontvangen hebt ?
Dan kijken we dit graag voor je na.
Groeten,
Tina
kan je aub in je profielgegevens de nodige info invullen ?
heb je een klantennummer ?
het betrokken gsm nummer ?
eventueel simkaartnummer die je ontvangen hebt ?
Dan kijken we dit graag voor je na.
Groeten,
Tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.