Beantwoord

Serie of film opnemen : zoeken..

  • 7 May 2019
  • 5 reacties
  • 162 Bekeken

Stel je wil een serie opnemen maar je weet niet op welke zender deze serie wordt uitgezonden, hoe vind ik dat ? Ik heb nu een tv gids gekocht maar vind dit toch een beetje gek. Ik geef een voorbeeld : de rijdende rechter.
icon

Beste antwoord door HadewychT 9 May 2019, 12:20

Bekijk origineel

5 reacties

Tip: via de decoder Menu kun je zoeken op titel volgens mij, maar nog nooit zelf geprobeerd.
Al is dit meer bedoelt dacht ik om te huren, je moet maar eens proberen..
Je hebt ook de online Proximus tv gids , maar of daar zoeken op titel mogelijk is zou je eens moeten bekijken ...
Reputatie 7
Badge +4
Henri,
De series die uitgezonden worden zijn natuurlijk van de zender zelf. Je kan dit via de online TV gids zoeken of je kan dit via Google zoeken (daar kom je ook altijd snel op de TV gids van de zender zelf die dit gaat uitzenden).

Grtjs,

Charlotte
Henri,
De series die uitgezonden worden zijn natuurlijk van de zender zelf. Je kan dit via de online TV gids zoeken of je kan dit via Google zoeken (daar kom je ook altijd snel op de TV gids van de zender zelf die dit gaat uitzenden).

Grtjs,

Charlotte


Ik kan dit dus niet via het televisie - menu van proximus opzoeken ? Enkel films uit de catalogus. Als ik dus niet weet op welke zender 'Schone Schijn' word uitgezonden moet ik op Google gaan zoeken of een gids kopen in de winkel ?

Zoeken op titel werkt niet.
Jammer gemiste kans op méér Proximus.
Het eenvoudigste is gewoon eens googelen op "schone Schijn" en is goedkoper dan een gids kopen 😉
Reputatie 7
Badge +4
Je kan via het vergrootglas in het startmenu wel een programma zoeken, maar je krijgt inderdaad enkel resultaten van de 'on demand' catalogus, zoals NetGemist,... Het is inderdaad niet mogelijk in de tv-gids zelf te zoeken. De snelste manier zal inderdaad zijn zoals mijn collega en Martin als zeiden, via Google.

Reageer