Skip to main content
Beste,



Vorige week een update gehad van mijn Samsung A6 en daarna geen mobiele gegevens meer. 4G.



Wat te doen?



Ik heb de berichten gezien ivm de S9 daar is het probleem precies opgelost met een update van augustus. Denk dat dan daar voor de A6 een probleem gecreëerd is want zover ik het zie heb ik de update van augustus vorige week gekregen.



Gr,
Hallo,



we hebben op dit moment nog geen gelijkaardige meldingen binnengekregen. We houden dit in het oog.



Je mag je klantnummer nog even toevoegen aan je profile dan kunnen we je account even nakijken.



Heb je al een kruistest kunnen doen, dwz je simkaart eens in een andere GSM kunnen stoppen om na te gaan of je dan wel 4G verbinding hebt?



Geert
Beste Geert,



Mijn klantennummer 614244487



Heb net met een collega de kruistest gedaan en bij haar wel 4G op mijn Simkaart.



Terug in mijn telefoon en wederom niks meer.



gr,



Kathleen
Hallo Kathleen,



dus je simkaart werkt niet in je eigen toestel maar wel in een ander toestel.

Dan kunnen we vaststellen dat er iets mis is met je GSMtoestel zelf



Eventueel moet je eens langsgaan naar de winkel waar het toestel aankocht.



Geert
Enkel de 4G werkt niet meer, kan wel bellen en Smsen.
Dat kan,

heb je de mobiele functie op je toestel al eens af en aan gezet,



Geert
Denk dat ik mijn collega een job in ICT ga aanraden. Weet niet wat ze gedaan heeft maar haar simkaart in mijn toestel geeft wel 4 G. Ik wissel weer met mijn eigen simkaart en ik heb plots weer 4G.



Googlen bij de samsungcommunity had precies succes.



Alvast bedankt.



gr,



Kathleen
graag gedaan!