Vrijdag hebben we na maanden problemen en verscheidene telefoontjes met jullie diensten onze decoder van de televisie mee gebracht naar een proximus center. We kunnen niet meer kijken gezien de decoder het beeld doet haperen, bovendien werkt de pauze, terug -en doorspoelfunctie niet meer. In het proximus center te Kuurne zei een vriendelijke dame dat we reeds een ouder model hebben en deze dus best vervangen kon worden. Die avond zou er ons hiervoor iemand contacteren. Dit gebeurde ook en ik kreeg de belofte dat er de volgende morgen een nieuw toestel zou geleverd worden en ik het oude mocht binnen brengen in het proximus center. De volgende dag heb ik tevergeefs de hele dag gewacht op mijn nieuw toestel maar helaas, niemand gezien. 'S avonds belde ik naar 080022800 om te vragen wat er was mis gelopen. Daar kreeg ik te horen dat ik geen nieuw toestel krijg en dat ze er niks van kennen in het proximus center en op de technische dienst. Collegialiteit = 0,0. Ze wou weer alle testen en toestanden uitvoeren die ik nu al maanden krijg. Ik betaal iedere maand voor een toestel die niet werkt, kan iemand mij dit uitleggen aub?
Beantwoord
Ruilen decoder
Beste antwoord door GeertC
deze omruil methode is niet meer van toepassing, sinds 2015 zijn er geen decoders meer in stock in de proximus centers.
Er is inderdaad geen order terug te vinden, namens Proximus onze oprechte verontschuldigingen hiervoor.
Ik kan ervoor zorgen dat Pbost morgen een nieuwe decoder levert of je vanaf morgen een niewe decoder kan afhalen op een postkantoor.
Wat verkies je?
Geert
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.