12/08 een iPhone Xr besteld via de webshop.
enkel een smsje gekregen dat er wat vertraging was omwille van de drukte maar sindsdien geen nieuws meer.
na meermaals bellen/chatten te horen gekregen dat er iets foutgelopen was bij de achtergelegen dienst en dat ze de bestelling opnieuw zouden doorgeven.
in my proximus heb ik deze nieuwe bestelling dan zien verschijnen op 11/09.
jammer genoeg volledige radiostilte en nog steeds geen toestel mogen ontvangen. wordt continue van het kastje naar de muur gestuurd, van de ene dienst naar de andere. krijg ook steeds verschillende antwoorden: geen voorraad, het is onderweg, even afwachten...
na 7 weken is mijn kookpunt bereikt en is mijn geduld op. ik wil niet meer bellen/chatten/ formulieren invullen/.... of gebeld worden door de een of andere dienst. ik wil gewoon mijn toestel!!! ben al jaren vaste klant die correct betaald en qua klantenservice kan dit wel tellen...
Bladzijde 1 / 1
Beste patjoefel,
Ik heb uw vraag doorgestuurd naar de bevoegde dienst met als dossiernummer 43183170.
De dossierbeheerder zal zelf terug contact met u opnemen.
Excuses alvast voor het ongemak.
Groetjes,Joel
Ik heb uw vraag doorgestuurd naar de bevoegde dienst met als dossiernummer 43183170.
De dossierbeheerder zal zelf terug contact met u opnemen.
Excuses alvast voor het ongemak.
Groetjes,Joel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.