Hallo,
ik heb vannacht per ongeluk verkeerde pincode ingegeven met als gevolg dat ik nu mijn pukcode nodig heb.
het is een professioneel nummer en ik ben ook geen beheerder.
in de MYPROXIMUS app zie ik dus ook niet mijn pukcode staan.
hoe kan ik dit zsm recupereren?
heeeeeelp 😞
Bladzijde 1 / 1
Ter info: op het forum komt niemand langs op zondag, pas maandag.
ik weet niet of ze je zouden kunnen verder helpen op de helpdesk 0800 22 800 waar je wel iemand kunt bereiken op zondag.
Kun je eventueel de beheerder bereiken of contacteren om je pukcode op te zoeken.
ik weet niet of ze je zouden kunnen verder helpen op de helpdesk 0800 22 800 waar je wel iemand kunt bereiken op zondag.
Kun je eventueel de beheerder bereiken of contacteren om je pukcode op te zoeken.
bedankt Martin, ik probeer alle opties... via de app, de chat, hier... telefonisch hang ik ook al half uur aan de lijn :(
beheerder is onbereikbaar.... drama
beheerder is onbereikbaar.... drama
HAllo Joerivlasselaer
Mijn excuses voor de late reactie!
Blijkbaar heb ik jouw post over het hoofd gezien! :(
Ben je ondertussen geholpen?
het is wel een feit dat een PUK code niet zomaar mag doorgegeven worden.
dit mag enkel en alleen als we een klantennummer kunnen krijgen.
Dus als je dit niet kan voorleggen, dan kunnen we helaas niets doen.
Via je werkgever zou het in elk geval moeten lukken.
Mijn excuses voor de late reactie!
Blijkbaar heb ik jouw post over het hoofd gezien! :(
Ben je ondertussen geholpen?
het is wel een feit dat een PUK code niet zomaar mag doorgegeven worden.
dit mag enkel en alleen als we een klantennummer kunnen krijgen.
Dus als je dit niet kan voorleggen, dan kunnen we helaas niets doen.
Via je werkgever zou het in elk geval moeten lukken.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.