Skip to main content
Als ik probeer in te loggen op de app komt de melding dat mijn account nog niet gekoppeld is. Hoe kan ik dit oplossen?



Groetjes

Tom
Een en ander aangepast. Kan je even nakijken of het nu wel werkt?
Het is in orde! Bedankt!
Hier net hetzelfde op https://www.proximustv.be kan ik niet inloggen.
Zijn je TV-producten gekoppeld aan de MyProximus-gebruikersnaam die je gebruikt, wimsun? Dit kan je nakijken op MyProximus.
Zijn je TV-producten gekoppeld aan de MyProximus-gebruikersnaam die je gebruikt, wimsun? Dit kan je nakijken op MyProximus.



Ja, ik heb er een foto van genomen: zie bijlage

Ik wil inloggen op https://www.proximustv.be/ om mijn tv-opnames in Google Chrome op mijn MacBook te bekijken, maar het lijkt of ik een foute inlog en/of paswoord ingeef, terwijl ik er wel mee kan inloggen op MyProximus.
Alles lijkt hier ook OK te staan. Kan je op een ander toestel wel inloggen op Proximus TV?
Alles lijkt hier ook OK te staan. Kan je op een ander toestel wel inloggen op Proximus TV?



Ja, op mijn iphone wel.
Kan je even proberen met een andere browser.
Kan je even proberen met een andere browser.



In safari kan ik nu inloggen en zie ik mijn opnames staan, maar kan niks afspelen aangezien er een plugin nodig is die op een Mac niet werkt.



In Google Chrome kan ik met dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord niet inloggen op proximustv.be
Ik stuur het door naar de experts voor nazicht, zodra er een antwoord is, laat ik je iets weten.
Ik heb hetzelfde probleem zowel op de app, als op de site. Ik log me in met mijn myproximus en krijg ofwel een foutpagina, ofwel de boodschap dat dit niet aan mijn account gekoppeld is.
Heb hier hetzelfde probleem. Als ik probeer in te loggen op de app komt de melding dat mijn account niet gekoppeld is. Hoe kan ik dit oplossen?



Groeten



Tom
Tom, kan je dit nu even testen aub?



Grtjs,



Charlotte
Werkt perfect



Dank u
Met veel plezier!



Fijne dag nog

Reageer