Beantwoord

proximuspickx app pp smartphone is niet meer synchroon met TV

  • 2 October 2019
  • 7 reacties
  • 181 Bekeken

  • Apprentice
  • 5 reacties
De opnamen die op de pickx app staan kan ik normaal bekijken. Maar programmeer ik nieuwe opnamen op TV dan komen die niet op de app. En omgekeerd, de opnames die ik programmeer op de app komen wel op de app maar niet op TV.
Dus een probleem met de synchronisatie.
Zeer lastig want kan niet meer vanop afstand programmas opnemen.
Dit is nog maar sinds enkele dagen, voordien geen problemen gehad.
Wie kan mij helpen?
icon

Beste antwoord door neledewitte012 2 October 2019, 14:45

Bekijk origineel

7 reacties

heb je al eens de decoder en modem herstart door hun spanning even te onderbreken
zet liefst eerst de decoder zonder spanning dan de bbox 5 sec en nadat de bbox volledig opgestart is, dus als zijn dsl lampje continu blijft oplichten, dan de decoder terug onder spanning zetten.
De opnames die ik verwijder via gsm blijven wel nog steeds te zien via tv. Heb zoveel problemen met decorder en ze vinden niks. Alle dagen hangend beeld. Elke keer decorder uit en aan zetten. Zeer traag bij het openen van een opgenomen programma. Als ik een aflevering verwijder duurt het enlele minuten voor ik iets anders kan bekijken. Enz
Wil wel eens proberen om alles af en nadien terug aan te zetten maar heb dan schrik dat ik mijn opnamen zal kwijt zijn, of niet???
Reputatie 7
Badge +4
@Fl. Kan je je login die je gebruikt voor de Pickx app en je klantennummer toevoegen aan je profiel zodat we dit voor jou kunnen nakijken.
Wil wel eens proberen om alles af en nadien terug aan te zetten maar heb dan schrik dat ik mijn opnamen zal kwijt zijn, of niet???
Je zal om deze reden niet alle opnames kwijt zijn, maar wacht dan mss eerst het antwoord van ThierryW af.
Reputatie 7
Badge +4
@Fl. Ik heb je Pick app configuratie aangepast. Kan je nog eens opnieuw testen.
Bedankt. Thierry. Configuratie werkt terug. Dank u!

Reageer