Vraag

Proximus tv via browser onderbreekt regelmatig de verbinding op mijn nieuwe laptop

  • 30 January 2019
  • 11 reacties
  • 141 Bekeken

Proximus tv via browser onderbreekt regelmatig de verbinding op mijn nieuwe laptop.
Ik gebruik Windows10.
Ik kijk Proximus tv via Google Chrome om te kunnen casten.
Wanneer ik mijn browse geschiedenis verwijder lukt het soms wel.
Ik heb ook al de overtollige extensies verwijderd.
Het is zeer vervelend om telkens je browse geschiedenis te verwijderen, want ook je paswoorden worden verwijderd op al de sites waar je op ingelogd wenst te blijven.
Met mijn vorige laptop heb ik dit probleem nooit gekend.
Ik kijk Proximus tv vanuit Spanje.
Rob.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Is dit enkel bij het bekijken van proximus tv dat je deze onderbrekingen hebt, of heb je dit ook op andere sites?
Ik heb het ook een paar keer gehad bij de site van VRT NU.
Bij gewoon Internet gebruik heb ik geen enkel probleem.
Via Stevie tv kijken is ook geen probleem.
Met Proximus TV is het om de paar minuten tot wanneer ik mijn browse geschiedenis verwijder in een nieuw incognitovenster.
incognito, zou het dan iets te maken hebben met je cookies?
Of mss eens in een ander browser proberen ?
Een ander browser gebruiken is geen optie omdat ik enkel via Google Chrome mijn chromecast kan gebruiken om te streamen naar mijn tv.
Kun je ook terug ProximusTV casten dan!, dat zal ik ook eens moeten uitproberen want het werkte een tijd niet meer?
Ja dat gaat maar enkel via het web en niet via de app van Proximus tv.
Ok bedankt, ik was inderdaad in de war en was aan de ProximusTV-app op Windows 10 aan het denken dat ik eigenlijk normaal altijd gebruik!
Reputatie 7
Badge +4
Heb je dit probleem ook als je de cast functie niet gebruikt ? Dus gewoon kijkt op je pc zelf via de webbrowser?
Ja dan gebeurt het ook.
Reputatie 7
Badge +4
Aangezien je in Spanje kijkt kunnen we de connectie niet nakijken natuurlijk. Ik kan je wel als tip meegeven dat wanneer je de browse geschiedenis wilt verwijderen je normaal de keuze hebt wat je wil wissen, je kan zo je paswoorden laten staan zodanig die niet elke keer gewist worden. Zoals Martin reeds aangaf kan je ook eens een andere browser testen (zonder de cast functie) om na te gaan of je dan ook verbrekingen hebt.
Met Microsoft Edge heb ik het probleem blijkbaar niet.
Dit is echter geen oplossing want hier kan ik niet casten naar mijn TV.
Wanneer ik mijn browse geschiedenis verwijder dien ik op elke site met een paswoord terug inloggen, ondanks dat verwijderen paswoorden en andere inloggegevens niet is aangevinkt.

Reageer