Beantwoord

Proximus tv casten

  • 12 January 2019
  • 10 reacties
  • 521 Bekeken

Zoals reeds lang aangekondigd zou het casten terug mogelijk worden na een update. Het duurt nu echter al langer dan een half jaar. Het was frustrerend hoe iemand met zijn iphone met Yelo van Apple zijn hele Telenet repertoire kan casten. Die man had Proximus om die reden opgezegd en overgeschakeld naar Telenet. Het casten moet bij Proximus toch ook mogelijk zijn. Heeft hier nog iemand klachten over? Of is er een oplossing?
Ook al ondervonden dat ik het bureaublad kan casten maar als ik dan Proximus Tv opstart het scherm van de tv zwart wordt. Blijkbaar wordt dit bewust tegengehouden.
icon

Beste antwoord door Jef Van Eyck 14 February 2019, 15:55

Bekijk origineel

10 reacties

TUI: Volgens de laatste berichten van de Proximus medewerkers hier op het forum, zou dit gebeuren in januari 2019!
Reputatie 6
Badge +3
Ik probeer het nu maar het werkt niet meer.
Niet Vanaf Android smartphone en ook niet vanaf laptop windows.
Casten va vrt.nu gaat wel nog dus puur proximustv probleem
inderdaad en ben ook zeer benieuwd of het in januari (dit jaar hoop ik toch 😉) in orde zal komen zoals hier eerder werd gemeld door Prox medewerkers !
We wachten af tot februari. Ben benieuwd.
Bedankt al voor de reacties.
Bij mij heeft de app een update gehad en wonder boven wonder casten werkt terug.
Hopelijk ook bij anderen zo.
louter te bijkomende info:
Normaal gezien zou iedereen die op android zit de update moeten binnen hebben versie 4.0.16 (101210)- CC 1.7.2.0 waar casten terug mogelijk is.
De update voor IOS volgt later...
De update voor IOS, is dat voor chromecast dan of voor airplay?
Ik laat dit liever over aan iemand van proximus zelf om een officieel antwoord te krijgen, maar volgens mij is dit alleen voor chromecast!
Er werd geen melding gemaakt van AirPlay, jammer genoeg.
Hoe slecht is dat...telenet ondersteund met z’n Play app wel airplay...

Reageer