Skip to main content
Beantwoord

Proximus tv app wil niet activeren


Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

31 reacties

  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 1 augustus 2019
Martin schreef:
zie je op http://myproximus.be de "proximus pickx app" staan (onder mijn producten)


Neen.

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 1 augustus 2019
Kan je dit nu even opnieuw proberen? Ik heb je pickx profiel even verwijderd en even terug toegevoegd.
Grtjs,

Charlotte

  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 1 augustus 2019
Charlotte.D schreef:
Kan je dit nu even opnieuw proberen? Ik heb je pickx profiel even verwijderd en even terug toegevoegd.
Grtjs,

Charlotte



Neen, staat er nog steeds niet tussen

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 1 augustus 2019
Je moet niet op je MyProximus profiel kijken nu, ik zou graag hebben dat je even gaat inloggen op de Pickx app.
Dit moet probleemloos werken. Het account staat volledig correct toegevoegd nu.

  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 1 augustus 2019
Charlotte.D schreef:
Je moet niet op je MyProximus profiel kijken nu, ik zou graag hebben dat je even gaat inloggen op de Pickx app.
Dit moet probleemloos werken. Het account staat volledig correct toegevoegd nu.


Oke , werkt

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 1 augustus 2019
Heel raar want om 12.40u was er een geslaagde aanmelding op de Proximus Pickx app met een Huawei toestel