Skip to main content
Na verandering naar epic combo zou ik na 48u moeten kunnen naar tv kijken via de proximus TV app. Na installatie van deze app op mijn GSM (iphone 8 en iphone Xs) werkt op beide van deze gsms de applicatie niet.



bij de ene springt de applicatie gewoon weg, op de andere een zwart scherm. Vervolgens heb ik de gsm opnieuw opgestart en opnieuw geprobeerd maar helaas dit maakt geen verschil uit. Ook de applicatie opnieuw installeren is geen oplossing. Vervolgens in de browser geprobeerd. Daar werkt het ook niet.



Uiteindelijk naar proximus gebeld om een oplossing te krijgen. Ze zouden me terugbellen deze ochtend met een oplossing. Helaas geen respons gehad deze ochtend, nochtans was de belofte gemaakt om me terug te bellen. Ik vraag me af is er iets mis met de applicatie en is dit de reden dat ze me niet terugbellen?



iemand die me kan helpen om een oplossing te vinden? of waar ik men zoektocht verder kan zetten?
Ter info: pas maandag komen de Proximus medewerkers hier terug langs op het forum om je verder te helpen.

Bijkomende info: onlangs werd hier ook al op het forum gemeld door iemand die het zelfde zei ivm met het wegspringen van de applicaties!

zie o.a. deze post hier

> https://nl.forum.proximus.be/digitale-tv-7/tv-overal-47248
Goedeavond Martin,



kunt u me zeggen waar ik dit kan terug vinden? is daar reeds een oplossing voor gevonden?



Ik verwacht ook pas maandag van proximus antwoord op het forum. ik hoopte op deze manier misschien iemand te vinden die hetzelfde probleem heeft gehad en een oplossing heeft. of als er iemand weet dat het effectief aan de applicatie ligt. Dan hoef ik zelf niet verder te proberen.
ja ik heb de link hierboven nog bijgeplaatst namelijk:

> https://nl.forum.proximus.be/digitale-tv-7/tv-overal-47248
Bedankt Martin,



helaas geen oplossing. Het zal wachten zijn tot maandag veronderstel ik. Ik stop er voorlopig geen tijd meer in. Eventueel contacteer ik maandag nog eens de klantendienst.

Ik heb er vertrouwen in dat proximus mij een oplossing ervoor zal geven.
hi tomvp

kan je ons via prive even je klantennr of lijnnr doorgeven ?

dan kijk ik dit voor je na



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679



mvg

jonathan

Reageer