zie ook uitleg hier > klik hier
Die thread eindigt ermee dat er een oplossing van Apple zou zijn, zonder meer info over wat die oplossing dan is. Ik vind geen antwoord op mijn vraag hoe het TV kijken op de ipad mini terug te activeren? Kan een oude versie van de app terug geïnstalleerd worden?
Tom
Ik ben niet van Proximus, ik probeer alleen maar je wat info door te spelen.
Oude versies worden door proximus niet ter beschikking gesteld
maar je kunt mss eens googelen naar proximus pickx apk ‘s
of wachten tot iemand anders reeds hiermee ervaring heeft en je kan verder helpen.
Tom,
Kan op de Ipad mini geen software update worden gedaan naar een recentere firmware? Helaas is een rollback van de applicatie niet mogelijk.
Misschien veiligheidshalve ga je in je ipad best ‘automatisch updates doorvoeren’ gaan wijzigen naar ‘handmatig updates uitvoeren’.
Dan beslis je altijd zelf wanneer updates gebeuren.
Bedankt voor uw antwoord. De Ipad mini staat op de meest recente ondersteunde firmware (iOs 9.3.5) - de tablet is inderdaad al wat jaartjes oud maar werkt nog perfect en we waren dus ook niet meteen van plan te investeren in een nieuwe. Gezien uw antwoord ziet het er dus naar uit dat mijn vrouw niet meer zal kunnen TV kijken op haar tablet, wat spijtig is gezien het met de Proximus TV app tot voor kort wel goed werkte, en we helemaal geen communicatie hierover gekregen hebben dat dit toestel niet meer ondersteund zou worden. Het zou ook duidelijker zijn als de app expliciet zou zeggen dat het toestel niet meer ondersteund wordt is en niet gewoon zichzelf onmiddellijk afsluiten zonder enige informatie te geven.
Tom,
Als er updates klaar zijn worden deze in de app store gezet. Maar wij forceren zelf niets naar je toestel. Als je toestel zelf staat ingesteld op ‘automatisch bijwerken’, dan heeft Proximus daar ook niets in de hand.
Daarom raad ik aan om manueel je apps bij te werken, zo kom je dit ook minder gauw tegen.