telkens ik wil inloggen via tablet krijg ik de melding dat login en/of wachtwoord verkeerd is.dit is niet het geval want ik kan inloggen op pc.kan er iemand mij helpen? dank bij voorbaat
Bladzijde 1 / 1
Hey Davy, kan je via een Privé bericht
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
wat meer informatie geven over het probleem + de login die je gebruikt. Groeten Thierry
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
wat meer informatie geven over het probleem + de login die je gebruikt. Groeten Thierry
davypeel Welke login gebruikt u ?
Hallo Davy,
Dat zou normaal gezien inderdaad moeten lukken met diezelfde login. Alle instellingen zien er hier in orde uit. Heb je al geprobeerd om de app opnieuw te installeren ?
Wat betreft de Chromecast, die komt voor het einde van het jaar terug.
Groeten, Hadewych
Dat zou normaal gezien inderdaad moeten lukken met diezelfde login. Alle instellingen zien er hier in orde uit. Heb je al geprobeerd om de app opnieuw te installeren ?
Wat betreft de Chromecast, die komt voor het einde van het jaar terug.
Groeten, Hadewych
Ik ondervind hetzelfde probleem.
Als ik de pickx app start en wil aanloggen op mijn tablet met beheerder account verschijnt telkens de melding de login gegevens zijn niet correct.
Ik werk met een android tablet v 4.4.2
Al mijn produkten zijn gekoppeld in my proximus en ik heb de app al verwijderd en terug geïnstalleerd.
Als ik de pickx app start en wil aanloggen op mijn tablet met beheerder account verschijnt telkens de melding de login gegevens zijn niet correct.
Ik werk met een android tablet v 4.4.2
Al mijn produkten zijn gekoppeld in my proximus en ik heb de app al verwijderd en terug geïnstalleerd.
Als ik de pickx app start en wil aanloggen op mijn tablet met beheerder account verschijnt telkens de melding de login gegevens zijn niet correct.
Ik werk met een android tablet v 4.4.2
Al mijn produkten zijn gekoppeld in my proximus en ik heb de app al verwijderd en terug geïnstalleerd.
Lukt het wel om met deze zelfde login in te loggen op je myproximus? Kan je eens testen of het lukt via de site: https://www.proximus.be/pickx/nl/televisie/live ?
Best SamuelD,
Inloggen met de link die je doorgestuurd hebt werkt wel, maar via de pickx app nog steeds niet.
Mvg,
Christel09
Inloggen met de link die je doorgestuurd hebt werkt wel, maar via de pickx app nog steeds niet.
Mvg,
Christel09
Inloggen met de link die je doorgestuurd hebt werkt wel, maar via de pickx app nog steeds niet.
Mvg,
Christel09
Kan je eens je wachtwoord van je myProximus wijzigen zie: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_pwd_new/particulieren/support/myproximus-en-facturen/myproximus/wachtwoord-en-login/wachtwoord-login-of-gsm-nummer-voor-myproximus-wijzigen.html en hierna nog eens proberen in te loggen op de pickx app?
SamuelD,
Dat is gelukt.
Bedankt,
Christel09
Dat is gelukt.
Bedankt,
Christel09
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.