Beantwoord

Proximus TV app foutmelding



Toon eerste bericht

31 reacties

Hier net hetzelfde probleem, op Myproximus staat dat de app actief is. Wanneer ik op mijn gsm probeer krijg ik de melding dat de account niet geactiveerd is. Indien ik via de laptop op de website van proximusTV ga kan ik wel inloggen maar blijft het scherm maar laden om iets te kunnen afspelen. Is het mogelijk om dit te bekijken?

Bedankt.
Beste

Sinds upgrade naar nieuwe tv app krijg ik ook steeds foutmelding 'oeps er ging iets verkeerd' voorheen nooit prpblemen gehad (met vorige versie app). Gsm toestel is hetzelfe gebleven, samsung s6.

Ps je moet me niet mailen naar emailadres, gelinkt aan forum login,
want dat klopt niet maar kon ik ook niet wijzigen.

Beneiuwd naar de oplossing.

Ellinor
perfect Geert, werkt nu wel.
Ik krijg ook telkens de foutmelding als ik een opname wil bekijken.. kan dit opgelost worden? Dankjewel!
Dag Charlotte,

Ik krijg foutmelding op beide toestellen. Op mijn laptop lukt het nog af en toe om een opname te bekijken als ik via een andere browser dan safari kijk, maar vaak krijg ik ook dan een foutmelding. Op mijn iPhone krijg ik steeds opnieuw een foutmelding.
Dag Janne, op welk toestel krijg je de foutmelding? Via de website of via de app?


Dag Charlotte,

Ik krijg foutmelding op beide toestellen. Op mijn laptop lukt het nog af en toe om een opname te bekijken als ik via een andere browser dan safari kijk, maar vaak krijg ik ook dan een foutmelding. Op mijn iPhone krijg ik steeds opnieuw een foutmelding.

Reageer