Vraag

Proximus tv app


Badge
Kan sinds enkele dagen geen opnames meer bekijken of programma van vorige dag niet meer bekijken.
Krijg telkens melding oeps er ging iets verkeerd.
Probeer het opnieuw
Al contact opgenomen met jullie via messenger geraak niet verder dan die robot die me zogezegd doorgestuurd

12 reacties

mss best aanvullende info meegeven of het al dan niet lukt via http://proximustv.be
Badge
Had een reactie via messenger gekregen met de vraag van klantnummer en login maarbdaarna geen reactie meer...
Ondertussen app nog eens verwijderd.tablet uitgezet en opnieuw opgestart app opnieuw geïnstalleerd en update van de my proximus app..nog altijd hetzelfde probleem
Het kan zijn de Proximus medewerkers iets aan je instellingen moeten aanpassen en het dan lukt, maar 't zal een beetje wachten zijn tot ze hier op je post reageren.
Badge
Hoop het maar snel reageren is ook hunne sterkste kant niet... en begrijp me niet verkeerd ik weet dat ik niet de enige ben met een probleem/vraag
Maar had deze vraag al gisteren gesteld in de messenger groep..
Alleen betalen dat moet je altijd op doen.
Reputatie 7
Badge +4
@jessie, ik heb je verder geantwoord via Messenger. Ik zie niet onmiddellijk een oorzaak voor het probleem en heb je daar verschillende vragen gesteld om het verder uit te zoeken.
Ik heb dit probleem sinds enkele dagen dus ook. Is dit al opgelost ondertussen bij jou? Vind het echt vervelend.
Hier ook al verschillende dagen problemen bij het bekijken van opnames via de app. Kan dit opgelost worden?
Reputatie 7
Badge +4
Sjarlot & Kenny, welk problem ondervinden jullie dan precies?
Charlotte, de opgenomen programma's kunnen niet meer bekeken worden via de app. Ik krijg steeds de melding "oeps, er ging iets verkeerd". klantnr: 609605425
Reputatie 7
Badge +4
Kenny, welke opgenomen programma's geven problemen?
Bij de opnames openen verschijnt bij elke opname dit.
Reputatie 7
Badge +4
Kan je mij via een privé bericht je login van je MyProximus account en je klantennummer even doorgeven aub?

Reageer