Beantwoord

Proximus TV app



Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

27 reacties

Nancy, spreek je dan over de decoder die dit weekend werd herstart of de modem (Bbox)?

Charlotte,
Beide maar dat lost het probleem niet op zoals ik al dacht.
Reputatie 7
Badge +4
Nancy, spreek je dan over de decoder die dit weekend werd herstart of de modem (Bbox)?

Charlotte,
Beide maar dat lost het probleem niet op zoals ik al dacht.


Hoe is je decoder en modem met elkaar verbonden? Ik zie wat pakket verlies tussen modem en decoder; ik vermoed dat je al eens alle toestellen volledig herstart hebt zoals hier vermeld: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
Als dat geen oplossing geeft raad ik aan je decoder eens volledig uit te schakelen , terwijl deze is uitgeschakeld reset je de modem: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html . Wanneer de modem terug volledig is opgestart (leds terug blauw) schakel je tenslotte de decoder terug in.