Skip to main content
Beantwoord

Proximus TV app


Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

Charlotte.D schreef:
Nancy, spreek je dan over de decoder die dit weekend werd herstart of de modem (Bbox)?


Charlotte,
Beide maar dat lost het probleem niet op zoals ik al dacht.

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 16 mei 2019
Nancydm1978 schreef:
Charlotte.D schreef:
Nancy, spreek je dan over de decoder die dit weekend werd herstart of de modem (Bbox)?


Charlotte,
Beide maar dat lost het probleem niet op zoals ik al dacht.


Hoe is je decoder en modem met elkaar verbonden? Ik zie wat pakket verlies tussen modem en decoder; ik vermoed dat je al eens alle toestellen volledig herstart hebt zoals hier vermeld: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
Als dat geen oplossing geeft raad ik aan je decoder eens volledig uit te schakelen , terwijl deze is uitgeschakeld reset je de modem: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html . Wanneer de modem terug volledig is opgestart (leds terug blauw) schakel je tenslotte de decoder terug in.