Zoals zovelen hier dezelfde problemen " deze login is niet gekoppeld aan een Proximus account" en dat spelletje is nu al drie weken aan de gang , bellen en chatten met medewerkers van Proximus en niets wordt opgelost! Hopelijk gaat het hier wat beter of ander vliegt Proximus terug buiten.
Bladzijde 1 / 1
Dag jc64,
kan je jouw login die je gebruikt voor Proximus TV app eens doorsturen via Privé-bericht?
Dan kan ik de koppelingen en verbindingen controleren.
Je kan een privé-bericht sturen via:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
MVG,
Yorick
kan je jouw login die je gebruikt voor Proximus TV app eens doorsturen via Privé-bericht?
Dan kan ik de koppelingen en verbindingen controleren.
Je kan een privé-bericht sturen via:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
MVG,
Yorick
Hallo, ik heb het gevraagde gestuurd.
Mvg,
Jc64
Mvg,
Jc64
Jean Claude, ik heb hiervoor een IT ticket aangemaakt. Als alles goed verloopt moet dit probleem tegen vanavond zijn opgelost.
Grtjs, Charlotte
Grtjs, Charlotte
De Tv App werkt nu, bedankt hiervoor,
Mvg,
jc64
Mvg,
jc64
Blij dit te horen! Fijne dag nog. Grtjs, Charlotte
Beste, ik heb hetzelfde probleem. Kan hier ook eens naar gekeken worden aub?
Ter info: dit zal pas voor maandag zijn aangezien het Proximus team hier op zondag niet langs komt op het forum.
Hier net hetzelfde probleem. Kan niet inloggen op de TV-app terwijl ik wel kan inloggen met mijn gegevens op MyProximus.
Inderdaad,
Bedankt Martin :-)
Geert
Bedankt Martin :-)
Geert
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.